Anmapa

Anmapa

Anmapa is al jaren specialist in het plaatsen van chape, vloerisolatie, parket en stabilisatie voor terras en oprit in de regio Aalst. We ontwierpen voor deze klant een website die duidelijk weergeeft wat hun kernwaarden zijn en voor welke diensten je bij hen terecht kan.

Deze nieuwe website kreeg een meer hedendaagse look die toch past binnen hun bestaande huisstijl, en is correct responsive gebouwd voor mobiele apparaten. Dankzij onze doordachte SEO-strategie en opbouw van de website bereikt Anmapa aanzienlijk meer bezoekers, wat in praktijk heeft geleid tot 4 keer meer contactnames en leads via de website.

Onze drukbezette klant gaf aan zelf geen tijd te kunnen maken om aanpassingen uit te voeren. Daarom namen wij de copywriting op ons, en staan wij met plezier in voor het beheer van de website en content. Gewoon een seintje via telefoon of mail en binnen de 48u wordt het gevraagde aangepast online zonder dat onze klant één klik hoeft uit te voeren.

Kerat

Kerat kunstrestauratie

Frederik Cnockaert is een expert in kunstrestauratie uit Wervik met een jarenlange ervaring en referenties in zowel publiek als private collecties. Hij heeft een passie voor kunst en kan talloze anekdotes vertellen over de boeiende wereld waarin hij vertoeft. Dit warm menselijke aspect wilden we absoluut laten beleven door de bezoekers en de nieuwe tweetalige website.

De elegante gedempte kleuren en stijlvolle typografie zorgen voor een look en feel die precies past bij de werkwijze van Kerat: klassevol, professioneel, en zonder overbodige complexiteit.

Dankzij onze SEO strategie scoort Kerat nu bij de top van de zoekresultaten voor relevante zoektermen als “kunstrestauratie” en “kunstrestaurateur”.

Tags: Webdesign Wervik

Regionaal Landschap Vlaamse Ardennen

Regionaal Landschap Vlaamse Ardennen

Het Regionaal Landschap Vlaamse Ardennen wou met een nieuwe website hun regio en projecten  in de verf zetten. Tijdens een strategische brainstorm met hun team bespraken we de vele mogelijkheden qua design en functionaliteiten. Het werd duidelijk dat dit een uitgebreide website moest worden voor een divers doelpubliek, die makkelijk door de medewerkers van RLVA kon worden beheerd.

We kozen voor een responsive Drupal website waarbij elke beheerder unieke beheerdersrechten kreeg toegekend en zo enkel bepaalde website delen kan aanpassen.  Voor het design trokken we de look van het nieuwe logo door doorheen de ganse website en hielden we het strak met hier en daar een speels element. Het was immers de bedoeling om een toegankelijke website te creëren die een gevoel van ontspanning gaf aan de bezoeker. Een logische informatiestructuur ondersteunt deze gebruiksvriendelijke website die de toeristische troeven en activiteiten in de Vlaamse Ardennen overzichtelijk weergeeft. Verder wordt de site door ons regelmatig geëvalueerd en geoptimaliseerd op vlak van beveiliging.