Family Store

Family Store contacteerde ons om hun digitale stragie onder handen te nemen. Met 4 s.Oliver winkels op 4 verschillende locaties, die allen een ander aanbod hebben en waarvan enkele een multi-merkenboetiek zijn raakten ze er intern niet aan uit hoe ze dit verhaal online konden brengen.

Na een strategische brainstorm met het management team bleek duidelijk dat elke winkel op zich unieke troeven had die best apart in de verf konden worden gezet. Maar ook dat Family Store best wel een gekende refentie was in de streek en we ook overkoepelend moesten denken.  Het resultaat werd een mainframe waaraan 4 subwebsites werden gekoppeld, allen in een gelijkaardige look om  te waken over de huisstijl, maar ook met ruimte voor eigen accenten.

De websites zijn voorzien van duidelijk navigatie en via het CMS-systeem kan de klant eenvoudig en snel de website beheren. Dat is ook nodig want in deze sector zijn de trends zeer seizoensgebonden, en dien je bezoekers telkens opnieuw te verrassen met nieuwe content.

We ontwikkelden een apart nieuwsbriefsysteem en koppelden dit aan hun kassasysteem, waardoor klanten geregeld automatisch een nieuwsbrief ontvangen met hun eigen toegekende kortingsbon op basis van de bonuspunten na aankopen.

Verder zorgde een door ons uitgekiend digitaal marketingplan, waaronder onze interne social media opleiding en ondersteuning, voor beduidend meer bezoekers en leads.