Digitale strategie

Online groei vraagt om een duidelijk plan met concrete doelstellingen

We duiken in jouw huidige digitale marketingtoestand: bezoekersstatistieken, data van campagnes, online verkoopcijfers,… en laten onze expertise los op deze inzichten.

Het resultaat? Een stevig onderbouwd actieplan dat jouw bedrijf online de beste kansen geeft.

Waar kunnen we jou (meer) inzicht in geven?

Data insights

Meten is weten, gissen is missen. Tools als Google Analytics geven heel waardevolle info maar zijn complex. Door data deskundig te analyseren krijgen we beter inzicht in je doelgroep, je websiteverkeer, lead kwaliteit, conversieratio's,...

Doelgroepanalyse

We ontleden wie jouw ideale klant is en wat hen beweegt. Deze inzichten zijn de sleutel om je communicatie en aanbod beter af te stemmen op hun noden. Zo maak je écht connectie met jouw doelgroep.

Bezoekersanalyse

Wie zijn jouw websitebezoekers en hoe gedragen ze zich? Wij analyseren minutieus hun profiel en interactie met jouw site. Zo kunnen we je bezoekers effectiever converteren.

Customer Journey

We brengen de reis van jouw klanten in kaart, van eerste contact tot aankoop en verder. Dit laat ons toe je sales funnels te optimaliseren voor maximale conversie en tevredenheid.

Concurrentieanalyse

We bestuderen je concurrenten: hun sterktes, zwaktes en strategieën. Zo kunnen we jouw unieke kwaliteiten beter scherp stellen en jou profileren als de beste keuze voor je doelgroep.

Kanaalstrategie

De beste mix van online kanalen voor jouw doelgroep en doelstellingen is belangrijk. Zo zetten we in op die platformen die het meeste rendement opleveren voor jouw business.

Contentstrategie

Een doeltreffende contentstrategie engageert jouw publiek. Zo weet jij wat, wanneer en hoe te schrijven op welk online kanaal. Of wij verzorgen je content creatie: van webcopy tot nieuwsbrieven.

Tech integratie

Door de juiste tools en software te kiezen en ze slim te laten samenwerken bespaar jij hopen tijd en stress. Onze kennis van het landschap garandeert je de beste keuzes voor jouw doelen.

Het grote voordeel van een digitale strategie?

Elk project is anders. Er worden specifieke doelen bepaald. Er is een budget om je aan te houden.

Door te vertrekken vanuit een goed doordachte strategie haal je maximaal rendement. Zo bereikt elke geïnvesteerde euro in je online marketing de hoogst mogelijke impact.

Kies voor een strategische aanpak!

Vraag ons advies